Pořízení elektromobilu vyšlo zhruba na 880 tisíc korun, z toho 600 tisíc tvořila tvořila dotace od ministerstva životního prostředí. Auto má dojezd 50 kilometrů a jede maximální rychlostí 35 kilometrů v hodině.

Na korbě by mělo uvézt až 1500 kilogramů nákladu. Nepotřebuje speciální dobíjecí stanici, lze ho nabíjet z klasické zásuvky. Nabíjení trvá zhruba osm hodin, je tedy možné nechat auto nabít v pohodě přes noc tak, aby bylo ráno opět připravené k provozu.

Byla možnost pořídit o něco dražší elektromobil s jiným druhem baterií, který by měl téměř dvojnásobný dojezd i vyšší rychlost, ale podle shody místostarosty s vedením SMSK levnější varianta je na ježdění mezi Vodním světem Kolín, atletickým stadionem, zimním stadionem, dětským hřištěm, na sídlišti či Kmochově ostrově úplně dostačující.

Obavou, která obecně elektromobily provází, je jejich tichý chod. Chodce tak vůz na sebe dopředu neupozorní jako motor normálního auta. Michael Kašpar ale říká, že auto není zcela neslyšné „Zkusil jsem s elektromobilem objet náměstí a určitý hluk vydává,“ zdůraznil místostarosta.