Z-Konto je virtuální účet každého zaměstnance, na který mu firma měsíčně posílá určitý počet bodů. Pro dělnické pozice je to až 3 000 bodů, specialisté mají 4 000 bodů, přičemž jeden bod odpovídá jedné koruně. Měsíčně zaměstnanci kolínské automobilky vyčerpají body v průměru za 8 000 000 korun. „Ze statistiky dále vyplývá, že každý den si přijde na personální oddělení nastavit benefity přibližně 20 lidí,“ uvedl mluvčí Matěj Matolín. Na zvýhodněný leasing nového vozu si již převedlo své body 157 zaměstnanců, další padesátka jich na nové auto ještě čeká.
Z pravidelných dlouhodobých benefitů je favoritem penzijní připojištění. Devětadvacet procent všech financí, které firma měsíčně vynaloží na zaměstnanecké výhody, jde na stavební spoření. Téměř tisícovka zaměstnanců proměňuje své body v příspěvek na nájem v městském bytě nebo na platbu za ubytovnu. Mezi jednorázovými benefity zaměstnanci nejčastěji čerpají body v lékárnách, využívají je také na sportovní a kulturní vyžití.