Mezi jejich kousky patří třeba podrážení kuželek autem, na kterých stojí člověk. Rádi se prochází po karoserii vozu jedoucího na dvou kolech a proskakování hořících kruhů je také jejich denním chlebem. „To poslední číslo je docela nebezpečné, skáčete při rychlosti asi sedmdesát kilometrů za hodinu, proto nesmíme nic přehánět a musíme se spolehnout jeden na druhého,“ řekl Petr Stiblík.

Právě důvěra je tou nejdůležitější věcí, o kterou se člověk v tomhle oboru může opřít. Důkazem je to, že si jeden jejich člen bez obav lehne do stopy přijíždějícího automobilu. „Ten jede nakloněný na dvou kolech, takže se nad vámi pěkně mihnou pneumatiky,“ řekl kaskadér.

Tento jejich koníček je technicky náročný. Každý se stará o svůj automobil, který má speciálně upravenou zadní nápravu. Spotřeba pneumatik je také značná. Při každém vystoupení je nutné mít několik vozů ke zničení. „Na odpis jsou vždy tak tři. Máme číslo, kdy jedno stojí na čumáku, podepřené latěmi, my do něj ve správné rychlosti najedeme a ono přes nás přeletí,“ popsal Petr Stiblík jeden z kousků.

Všichni chodí do práce, tak ne vždy mají dost času pro jejich zábavu. „Ale objíždíme různé tunning srazy nebo jiné akce, kde vystupujeme,“ doplnil.

Zájemce o zvýšený tep srdce rádi svezou třeba po dvou kolech. „A zájem o to mají překvapivě hlavně ženy, které si k nám rády do kokpitu sedají. Když tam jsou s řidičem tři nebo čtyři, tak tomu říkáme taxík,“ uzavřel Stiblík.