Staří lidé se shodli na tom, že byl bylo dobré, kdyby měli k dispozici kadeřníka, holiče i pedikérku přímo v domácnostech. Toto přání je takřka splněné. Zájemci totiž mohou pracovníky těchto služeb kontaktovat. Kontakt mají k dispozici v informačním servisu určeném právě jim.

Dále mají senioři zájem o poznávací výlety. Chtěli by poznávat nová místa alespoň čtyřikrát ročně. Menší zájem je o divadlo a koncerty.

Část respondentů měla zájem o cvičení nebo plavání s vnoučaty. Právě proto vedení města požádala majitele veřejně přístupného bazénu ve středu města o konkrétní nabídku.

Senioři dále vyplňovali také podněty ke zlepšování kvality života ve městě. Podle Zuzany Čihákové senioři chválili stávající služby. Navrhovali však také časové a organizační uspořádání zájmových aktivit pro seniory. Vytipovali chodníky, které jim činí obtíže. Prosili o více laviček, chtěli rozšířit rehabilitace přímo ve středisku.

Objevil se také zájem o setkání s poslanci nebo o uspořádání hudebního koncertu. Starší obyvatelé Kouřimi měli zájem také o obnovení pravidelného promítání.