Před dvěma týdny se Deníku svěřila Romana Ryšanová, která řeší problémy s reklamací mobilního telefonu v kolínské prodejně.
A nyní? Po čtrnáctidenní odmlce se naší redakci ozval Pavel Pávek z Kostelce nad Černými lesy. Řeší obdobný problém s mobilním aparátem své jedenáctileté dcery zakoupeným v kostelecké prodejně. Celý vývoj jeho problémů si můžete přečíst ve vyjádření, které nám poskytl.
Firma Esel podala vysvětlení: „Pokud k nám přijde zákazník s reklamací, na přístroj se podíváme. Pokud zjistíme závady, zašleme poštou vadný mobilní telefon firmě, od které přístroje kupujeme. Ta ve svém servisu aparát opraví,“ řekla pracovnice firmy Esel Marta Adamko.
Podle jejích slov je Esel pouze distribuční firmou.

Ve fotogalerii naleznete opravenky ze servisu.

Vyjádření Pavla Pávka

Před časem psal Kolínský deník o problémech s reklamací mobilního telefonu. Nejde patrně o ojedinělou záležitost, mobily jakoby byly v regionu zakleté. V Kostelci nad Černými lesy je prodává mimo jiné firma Esel, která se na stránkách regionálního tisku chlubí velice širokým sortimentem. Stalo se, již před rokem, že u nich koupená Nokia začala stávkovat. Po měsíci provozu! Neposlušná mašinka putovala s reklamací zpět k prodejci. Uplynul slabý měsíc a prodavač reklamaci označil za neoprávněnou, neb prý byly utrhány jakési dráty u joysticku. Představa jedenáctileté uživatelky telefonu při demontáži, trhání a opětovném sestavení přístroje byla poněkud absurdní. Jiná firma do druhého dne vystavila potvrzení, že k poškození drátů sice došlo ale následkem neodborné opravy. Do Eselu putoval dopis s kopií nálezu a žádostí o přehodnocení jeho stanoviska… Od 25. června loňského roku, kdy dopis odešel, dělá prodejce mrtvého brouka a přes dvojí urgenci nereaguje. O pozoruhodném vztahu k zákazníkům svědčí i to, že před dvěma měsíci vyšel v jistém internetovém deníku pochvalný článek právě o Eselu. Šéfredaktor se o , slušně řečeno, nezvyklém vyřizování reklamací zmínil před majitelem firmy, který slíbil, že se poškozenému sám a brzy ozve. Slibem však vše opět skončilo, Esel je dále mrtvým broukem…

Koupili jste si výrobek, který se vám v záruční době porouchal? Reklamovali jste ho? S jakým úspěchem?

Hlasujte v anketě vpravo.