Jeho pracovníci se vypravili na místo sledovat provoz. „I při rychlosti více než 60 km/hod., tedy více, než zde byla nejvyšší povolená rychlost, tudy kamiony projížděly bez problémů,“ popsal ředitel Správy Praha a středních Čech ŘSD Tomáš Jílek výsledky podzimních pozorování s tím, že přesto se začalo jednat o dalším snížení rychlosti, a to na 30 km/hod.
Dopravní značka se zde skutečně během poměrně krátké doby objevila. A k dalším kolizím nákladních aut zde až do současné doby nedošlo, a to ani během okamžiků, kdy um řidičů silně testovalo zimní počasí. O tom, zda je tomu tak díky snížení rychlosti (a jejímu dodržování ze strany řidičů), nebo dílem náhody, lze již jen spekulovat.
Dlužno dodat, že tato podoba silnice není konečná. Měnit se bude tak, jak bude postupovat stavba obchvatu, a v konečné fázi zde provizorní kruháček ani nebude. „Je plánovaný do doby zprovoznění mimoúrovňové křižovatky před Kolínem, který se staví v rámci I. etapy,“ uvedla mluvčí ŘSD Martina Vápeníková. Předpoklad podle jejích slov je, že kruháček zmizí, samozřejmě v závislosti na klimatických podmínkách, přibližně v srpnu.