V provozu je již dva roky. Za tu dobu stihla přepravit 35 tisíc pasažérů a nic nenasvědčuje tomu, že by se toto číslo nemělo nadále zvyšovat. Kromě udržování lokomotiv a vagonů v provozuschopném stavu se pro výletníky připravila řada novinek, například vagon pro vozíčkáře, cyklisty a rodiny s dětmi. Pro případ nepříznivého počasí se upravuje již druhý uzavřený vůz. Na návštěvníky drážky se také přichystalo prodloužení tratě o dalších 500 metrů s tím, že se nejedná o poslední úpravu trati.

„Chystáme se trať dále prodlužovat, vybudovat trvalou výhybnu na Výrovně a koncovou stanici Býchory, kde bychom příchozím nabídli posezení a občerstvení,“ řekl předseda a jednatel klubu Tomáš Vanča a vzápětí vylíčil další plány. „Chceme vybudovat naučnou stezku o historických zajímavostech v okolí drážky a také plánujeme vystavit pravý řepařský vagón," doplnil.

Jakub Šťástka