Reklamy na ojetá auta bývají často doprovázeny slogany, které zdůrazňují bezpečnost nákupu či ekonomické výhody. Takovou investici byste však měli pečlivě zvážit, nechcete-li vyhodit peníze za něco, co bude neustále vyžadovat opravu a sloužit spíš k vzteku. Vždy se vyplatí nějakou dobu nejprve pročítat inzeráty v novinách a sledovat na internetu nabídku autobazarů. V autobazarech se můžete setkat i s relativně novými vozidly, která se mezi použitými ocitla z různých důvodů.

Nula najetých kilometrů

Jako obzvlášť výhodná se mohou jevit vozidla s nulovým počtem najetých kilometrů – jde o nová auta, která prodejci sami opatří poznávací značkou a nechají zaregistrovat a potom je prodávají za lehce nižší cenu. Obvykle tak činí u modelů, které v blízké době čeká nový design anebo které už proměnou prošly.

Předváděcí automobily

Mezi ojetými vozidly můžete zakoupit i model, který firmy používají na různých předváděcích akcích anebo ve kterém prodejci nechávají zákazníky absolvovat zkušební jízdu. Většinou jde o opravdu výhodný nákup, protože ač jsou vozidla prodávána za sníženou cenu, bývají stará pouze pár měsíců a mají za sebou jen málo najetých kilometrů.