S poznámkou, že v tomto úseku, měřícím 7,646 kilometru, společnost Eurovia CS pracuje se zimními přestávkami již od roku 2019. Letos to však bude už naposled.

Obnovovat se stavební ruch začne již v sobotu, upozornil Buček. V souvislosti s tím bude omezován provoz hned na několika místech v uvedeném úseku. „Z důvodu plánovaných dílčích oprav povrchu vozovky na mostě Šmejkalka a navazujících předmostích; upravovat se budou rovněž přejezdy ve středním dělicím pásu,“ upřesnil.

O týden později zde odstartují hlavní práce letošní stavební sezony, kdy dojde na modernizaci poloviny dálnice ve směru jízdy od Benešovska na Prahu. Na sobotu 6. a neděli 7. března se chystá postupné zavření celého jízdního pásu určeného pro směr do Prahy. V celém modernizovaném úseku bude provoz převeden do jízdního pásu pro směr na Brno. Doprava tam bude vedena v režimu 2+2 jízdní pruhy.

Po nové vozovce by se mělo jezdit už v létě, slibují jak generální ředitel ŘSD Radek Mátl, tak mluvčí společnosti Eurovia CS Iveta Štočková. Úplné dokončení prací v tomto úseku pak Buček ohlašuje nejpozději na polovinu října.