„Jedná se o starodávný kolotoč, který původně patřil italské rodině Degli Innocenti. Pyšní se ručně vyřezávanými koňmi a kočáry, které překvapí svou zachovalostí. Svou zásluhu na tom mají němečtí řemeslníci ve Wiesbadenu, kteří si dali velmi záležet na tom, aby vše bylo dotažené do posledního detailu,“ uvádí na webu agentura Prague Citiy Tourism.

Kolotoč si zahrál v několika filmech, vozil děti i dospělé po celé Evropě a pět let byl zaparkován v italském Gardalandu, kde ho obdivovaly tisíce a tisíce návštěvníků.

V provozu je atrakce každý den v 9.00 – 21.00 a jedna jízda stojí 70 korun. Podle provozovatelů uveze i dospělé, nejen děti.

Kampaň V Praze jako doma, kterou zorganizovala marketingová organizace hlavního města Prahy Prague City Tourism, si dala za cíl přilákat do hlavního města domácí turisty a umožnit jim město zažít co nejzajímavěji. Akce je založena na bodovém systému, který za každou noc strávenou v některém z partnerských hotelů, penzionů nebo hostelů, uděluje body, které je možné proměnit za volné vstupy na atrakce nebo volnočasové aktivity, které jsou součástí programové nabídky kampaně.

Jsou v ní významné kulturní instituce jako Národní muzeum a Národní galerie nebo návštěvnicky tradičně oblíbená místa jako zoologická nebo botanická zahrada.