„Pečlivě jsme vybírali z tvorby designérů, kteří se zúčastnili loni na podzim Czech Design Weeku tak, abychom ukázali rozmanitost a kvalitu českého designu napříč různými odvětvími a věříme, že v Czech Design Week pop-up Store si každý přijde na své," řekl ředitel a zakladatel Czech Design Week, Lukáš Pipek.

Bibliofilie Franze Kafky od českého nakladatelství Teapot.Zdroj: Czech Design WeekJedním z hlavních lákadel jdou bibliofilie českého nakladatelství Teapot, které milovníci knih nenajdou na pultech žádného knihkupectví. Czech Design Store tak exkluzivně, jako jediná kamenná prodejna v České republice, nabízí možnost si prolistovat a na místě zakoupit knižní unikáty, z nichž je každý kus originál.

„Knihy Nakladatelství Teapot vždy vycházejí v limitovaném nákladu maximálně sto padesáti číslovaných knih, z nichž je každá doplněna podepsanými a číslovanými originály českých výtvarníků," dodal Pipek.

V CZDW pop-up Store jsou k vidění i designové kousky Petra Novaque, jehož židle získaly prestižní ocenění Reddod design award, vítězů Czech Design Week 2016 Vladimíra Staňka a Leo Macenauera, designové tapety Print Point, první dámské pivo Aurosa nebo kousky od jednoho z nejvýznamnějších světových výrobců pokrývek hlavy, Tonak.

Čtěte také: Spor o Czech Design Week. Který je původní?