Risk se nakonec ukázal dobrým tahem, hlediště bylo zaplněné a ani balkóny nezely prázdnotou a diváci se smály a tleskali do rytu již od prvních taktů úvodní písničky. „Samozřejmě, že celý večer bychom neutáhli, hlavně proto, že se musíme také někdy převlékat,“ nastínil Aleš Barry Bureš, manažer Rasputina i Kocoura Modroočka, jehož členky předvedli v divadle také několik choreografií a na závěrečnou nazvanou Pražští Pepíci pak zatančily společně s chlapy z Rasputina.

Autorkou všech choreografií i scénáře celého večera byla Jolana Burešová. Členové Rasputina se v úvodním happeningu na skladbu Hippie, Hippie Shake představili coby narušitelé poklidného večírku v rolích hippies, vzpomenuli na první tanec Tenkrát na Měkovině na slavnou píseň z filmu Tenkrát na západě, přidali hold skupině Boney M a jejich Rivers of Babylon, poslední choreografii na písničky Tiny Turner a The Beatles s názvem Do krovek, kterou předvedli v premiéře na Jarním plese drobných podnikatelů a živnostníků a při které se z vážných stepařských mužů několika trhy stanou rozverní broučci a samozřejmě nechyběla nejtancovanější a nejúspěšnější Lady Carneval zpívaná Karlem Gottem a 4Tetem.

Blok svých nejslavnějších hitů zazpívaly brněnské sestry – zpěvačky Martha a Tena Elefteriadu, písničky Karla Hašlera přidala kolínská Laďka Červínová, DVD, které z pořadu vznikne pokřtil mim a představitel nesmrtelné slepice Jaroslav Čejka. „Jste fantastičtí, choreografie se mi moc líbí, na tu Tinu Turner bych se k vám hned připojil, úplně vidím, jak bych skočil doprostřed, jen kdyby mi nohy sloužili,“ vyznal se Čejka, který se zúčastnil i večírku po představení, kde s Rasputiny popíjel, fotil se a rozdával autogramy a dobrou náladu.

Celým večerem prováděl Tomáš Krejčíř, který si zatančil nejen naplánované Pepíky, ale přidal se i jindy. Na úplný závěr tančily na jevišti i divačky v dámské volence.

Zdeněk Hejduk