Úvod festivalu tak patřil na scéně pojmenované Reed kolínské klučičí dvojici s kytarami říkající si Wasabi, ale mající v repertoáru jen jednu vlastní skladbu, naproti tomu na druhé scéně, pojmenované Dean, festival rozjela renomovaná a na festivalech povětšinou v nejlepších časech hrající kapela Cocotte Minute. Její lídr Zeller na konci setu seskočil z pódia a šel se hned fotit s fanoušky, čehož využila i zpěvačka Sabina Křováková, která si později coby host písničkáře Xindla X společně zazpívala nejen známý hit Láska v housce.
Kromě Xindla X roli festivalových taháků splnili ještě kapela Monkey Business tentokrát oblečena do kostýmů evokující náladu Kubrickova filmu Mechanický pomeranč a raper Marpo se svým Troublegangem, prostranství před menší scénou u altánku zaplnil nejvíc zábavný Kapitán Demo. Z místních zahrálo ještě punkové Blikající miminko, lehce přespolní zpěvačka Kateřina Rejmonová s kapelou, z nedaleké Čáslavi přijeli pop punková Civilní obrana a stále lepší skáčkové Big S, progresivní rock nabídla kolínsko – pražská parta Define Me.
Na pamětnickou notu zahrál Miroslav Imrich z omlazeným Tangem a nabídl nesmrtelné skladby Co s tím sklem či Elektrický bál, aby poté se stejným kolínským bubeníkem Matoušem Burešem a dalšími dvěma muzikanty nabídl exkurzi do repertoáru německé skupiny Rammstein včetně vlastnoručně pouštěných a vyráběných pyrotechnických efektů.
Sám s kytarou a osobitým humorem bavil písničkář Pokáč, osamocený byl i naopak za mnoha elektronickými krabičkami schovaný David Doubek říkající si Ventolin. Tečku za festivalem obstarala v amfiteátru na dlouhou dobu jedním ze svých posledních vystoupení vůbec broumovská kapela Imodium, u altánku pak nestárnoucí reggae hrající Švihadlo.
V ideálním festivalovém počasí byla návštěva slušná, ale bohužel nedosahující nejlepších uplynulých ročníků. I to možná rozhodne, jestli hlavní organizátor Aleš Bureš načne příští rok další festivalovou dekádu.