Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nový druh reklamy - platba za návštěvníka

STŘEDNÍ ČECHY - Tak jako se stala internetová reklama součástí marketingového mixu, tak i PPC reklama (Pay Per Click – reklama placená za proklik) hraje u inzerentů stále větší roli. Nízká cena a princip založený na „platbě za návštěvníka“ nabízí jednu z nejefektivnějších cest, jak oslovovat zákazníky. Inzerent neplatí za zobrazení inzerátu, ale za to, že na něj klikne uživatel. Proto je zajímavá hlavně pro drobné podnikatele.

29.6.2007
SDÍLEJ:

Myš dělá peníze. Co kliknutí do reklamní plochy, to příjem pro provozovatele webové stránky.Foto: DENÍK/Archiv

V internetové populaci, jež tvoří základ cílové skupiny, převládají muži. S věkem se snižuje rozdíl mezi „běžnou“ a „internetovou“ populací, přičemž největší výkyv je zřetelný ve věkové skupině 15 až 24 a také 55 a více let. Zkrátka výrazně více uživatelů najdete od 15 let nahoru, s rostoucím věkem jejich počet klesá.

V průběhu posledních deseti let prošly informační technologie bouřlivým rozvojem. Evropské země i ČR jsou z hlediska jejich využívání slušně rozvinuté, na druhé straně nás ten největší boom teprve čeká.

„Česká republika se liší od západních zemí ve značné generační propasti mezi podílem uživatelů internetu v nejmladší generaci 16 až 24 let, tak zvané NET generation, a následující generací 25 až 34 let,“ komentuje demografický rozptyl Hana Friedlaenderová ze společnosti Median. Přítomnost dětí v domácnosti je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících vybavenost domácnosti PC a dostupností internetu.

Reklama startovala na internetu roku 1996. Za deset let zaznamenala prudký vývoj na trhu, a byť ještě nevyrostla z dětského věku, očekává za tento rok příjmy 685 milionů korun, což je podle odhadu společnosti ARBOmedia takřka o 27 procent více než loni.

V pravěkých dobách internetové reklamy sloužil jako poutač banner, reklamní proužek. Používá se sice dodnes, ale jeho účinnost rapidně klesá. Dnes už se hodí jen jako doplněk k mediálnímu mixu. Naproti tomu roste význam právě reklamy PPC. Je to i proto, že reklama placená za klik je jednou z nejúčinnějších metod, s níž mohou provozovatelé internetových stránek oslovit uživatele, kteří hledají to, co inzerent nabízí.

29.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Marek Jelínek spojil vernisáž výstavy fotografií s přednáškou o koloběžkovém cestování
35

Marek Jelínek spojil vernisáž výstavy fotografií s přednáškou

Ilustrační foto.

Před volebními místnostmi stály někde i fronty

OBRAZEM: Volby do poslanecké sněmovny na Kolínsku

Kolínsko - Přinášíme vám fotografie z prvního dne voleb.

Radimští mohou do volební místnosti výtahem

Radim - Do volební místnosti v Radimi se poprvé voliči dostanou také výtahem. Toho využívají hlavně senioři, kteří přišli vyjádřit svůj názor. Také v Radimi je prozatím zájem o volby poměrně velký.

Dobřichovští vydali pět volebních průkazů

Dobřichov - Ve volební komisi v Dobřichově jsou dva muži. Společně s dámským osazenstvem komise dohlíží na to, zda mají voliči platné občanské průkazy. "Lidé od dvou hodin chodí průběžně," shodují se komisaři. Žádný problém prý zatím nenastal. Volit chodí lidé různého věku. V obci vydali pět voličských průkazů.

Nedočkavci čekali venku před otevřením volební místnosti

Pečky - Volební komise 4. okrsku v Pečkách se začala ve zdejší sokolovně scházet v půl druhé. Bylo potřeba připravit obálky a zapečetit urny. Už pár minut před druhou hodinou stáli venku první nedočkavci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení