Vyjádření UniCredit Bank

V sobotu 21. března jsme jako UniCredit Bank informováni, že zaměstnankyně pracující na pobočce v Kolíně, byla testována s pozitivním výsledkem na virus Covid-19. Naše zaměstnankyně je v karanténě od pondělí 16. března, kde čekala na závěrečné výsledky testů. Naposledy pracovala na pobočce Kolín v pátek 13. března. 

Vedení banky je se zaměstnankyní  v neustálém kontaktu ve snaze se ubezpečit, že dostává veškerou možnou podporu a péči. Naší kolegyni přejeme rychlé uzdravení. V rámci preventivních zdravotních opatření jsme rozhodli pobočku v Kolíně ihned uzavřít. Pobočka byla důkladně dezinfikována a bude otevřena od středy 25. března.

V rámci preventivních opatření jsme zavedli všechna zdravotní a bezpečnostní opatření jako je omezení jakýchkoli služebních cest, externích návštěv, zavedení práce z domova v maximální možné míře či kontrola teploty u vchodů do našich hlavních budov. Zároveň jsme instalovali dezinfekční zařízení a zajistili distribuci roušek a antibakteriálních gelů. Přijetí podobných opatření jsme také doporučili všem našim dodavatelům a partnerům.

Situaci nadále intenzivně monitorujeme a v reakci na aktuální situaci přijmeme všechna nezbytná opatření k zajištění zdraví a bezpečnosti všech zaměstnanců i klientů banky.

Klienti pobočky Kolín mohou využít nejbližší pobočku v Kutné Hoře, Šultysova 153, +420 221 210 035 či využít jinou pobočku UniCreditBank podle pobočkové mapy, která je k dispozici na www.unicreditbank.cz. Klienti mohou také využít naše digitální kanály, jako je Online Banking či mobilní Smart Banking.

Zdroj: Petr Plocek, mluvčí UniCredit Bank

Online reportáž

Koronavirus v Česku