Na start by se měli postavit všichni naši nejlepší závodníci, včetně Tomáše Paprstky jezdícího v barvách Kolína a vedoucího závodníka pohárové soutěže Toi Toi Cup.

„Pro něj to bude jednoznačně vrchol sezony a doufám, že se mu tady podaří, stejně jako v posledních třech letech, vystoupit na stupně vítězů," doufá šéf Remerx Teamu a hlavní trenér Jan Slavíček.

Kolínský tým nemá pouze lídra mezi jednotlivci, vede i soutěž družstev. „Nebude to jen o Tomášovi, bude startovat i reprezentant v kategorii do 23 let Štěpán Schubert a měl by se pohybovat kolem desátého místa. Stejně jako Filip Eberl, který těží z dlouholetých zkušeností a letos má velmi dobrou cyklokrosovou sezonu. I díky těmto dvěma závodníkům tento tým poprvé v historii klubu vede týmovou soutěž v kategorii Elite. Byl by to úspěch, kdyby se nám podařilo vyhrát. Kluci třikrát za sebou ovládli bike, a nyní mají blízko k tomu, aby ovládli i cyklokros," podotkl Jan Slavíček.

Přijede kompletní špička

Fanoušci cyklokrosu se v lednu mají na co těšit. V Kolíně bude kompletní česká špička včetně závodníků, kteří závodí celý rok v Belgii. Uvidí tak Boroše, Šimůnka, nebo Ťoupalíka. „Věřím, že i v této kompletní konkurenci se naši jezdci prosadí," říká odhodlaně Slavíček.

Tomáš Paprstka sice vinou prodělané nemoci skončil na posledních pohárových závodech V Mladé Boleslavi až šestý, přesto má dál náskok a pokud nic závažného nestane, tak by měl zvítězit v celkovém pořadí Českého poháru. „Bude to ale jasné, až bude tady v Kolíně v cíli. Nechci to zakřiknout a předbíhat. Určitě udělá všechno pro to, aby uspěl," zdůraznil Jan Slavíček.

Klepeťák bude chybět

Příznivci cyklokrosu se mohou těšit na nejlepší závodníky, na co si však musí nechat zajít chuť, je prostor okolo „Klepeťáku". Tento obávaný úsek na trati bude chybět.

„Trať se musela zkrátit, abychom mohli pořádat mistrovství republiky. Z technického hlediska je to pro televizi hrozně náročné obsáhnout tento okruh," objasnil Jan Slavíček.

Dodal, že je nutností mít zdvojené depo, a jediný prostor na to je mezi stadiony. Trať proto nemohla být tak dlouhá.