Písničkář Láska svůj set otevřel vyznáním krizi středního věku nazvané Hipstr v přechodu, na jehož vzniku se podíleli ještě Pokáč a Kuba Ryba z kapely Rybičky 48. Oba interpreti se v produkci střídali, i Aleš Petržela nasadil vtipné songy, třeba o paštikářích v Chorvatsku, jehož refrén si zpívali všichni přítomní. Když však přepnul na vážnou notu, hodně připomínal legendárního Karla Kryla.

Stejně jako se střídali oba protagonisté, střídavě z oblohy pršelo a přestávalo, dlouhodobá předpověď i radary na mobilních telefonech však hlásily další přicházející bouřku. Muzikanti i diváci se tak přestěhovali do průchodu, kde protagonisté zpívali a hráli bez ozvučení a časem došlo i na všeobecně známé „táborákové“ písničky, které si zpívali všichni s radostí sborem. Bouřka nakonec nepřišla, a tak kromě toho, že poprvé v historii se hrálo a zpívalo v místech, kde většinou fanoušci kouří o přestávce produkce odehrávající se o několik pater výš, se také asi poprvé široko daleko stalo, že technici sbalili aparaturu dříve, než koncert ukončili sami umělci.