Kritik Jiří Černý pohovoří o Petru Kalandrovi
Kolín – Další z oblíbených pořadů nestora tuzemské hudební kritiky Jiřího Černého bude věnovaný kytaristovi, zpěvákovi, textaři, členu kapely Marsyas a propagátoru hippies Petru Kalandrovi. Program je naplánovaný na dnešní den od 19 hodin v Městském společenském domě v Kolíně.

Divadlo zve na komedii v podání Boleslaváků
Kolín – Jste mladý extravagantní muž a chcete se lehce bavit na úkor ostatních? Potřebujete schopnou výmluvu pro dotěrnou milenku, příbuznou či jinou neodbytnou ženu? Pořiďte si imaginárního přítele! Na něho lze svést cokoliv. Kolínské divadlo zve na čtvrtek na představení Jak je důležité míti Filipa v podání mladoboleslavského divadla. Divadelní komedie začne v 19 hodin.

Liblická škola zve zájemce na den otevřených dveří
Liblice – Na dny otevřených dveří zvou studenti a profesoři Střední odborné školy v Liblicích. Příchozí se dozvědí informace o oborech, které škola nabízí a školou je provedou studenti. Představení školy bude pojato zážitkovou formou. Mimo jiné na návštěvníky střední školy čeká výstava grafických děl a také občerstvení. Zájemci mohou přijít dnes od 14.30 do 18 hodin. Pokud se to však někomu nehodí, nemusí zoufat. Další den otevřených dveří je naplánovaný na 6. prosince a třetí se pak uskuteční 10. ledna. Čas možné návštěvy školy je u všech dnů otevřených dveří stejný.

Zámek Radim zve na Svatomartinské noční prohlídky
Radim – Zámek Radim zve na noční prohlídky při svíčkách a ukázky renesančních tanců. Speciální prohlídky se konají v sobotu od od 16.30, 18, 19.30 a 21 hodin. Uvidíte roztopenou středověkou černou kuchyni i s kuchařkmai, panoš ukáže renesanční zbraně, kavalír s dámami v dobových kostýmech zatančí v renesančních sále a bude zatopeno v krbu v hlavním sále. Připravené je také překvapení.

Na dobřichovské hřiště dorazí svatý Martin
Dobřichov – Na dobřichovské hřiště dorazí v sobotu svatý Martin. O hudební doprovod na se postará Rebel band. Připravené budou soutěže pro děti a dospělé a chybět nebudou ani jízdy na koních. Dospělí se mohou těšit na degustaci vín, kávu od baristy a připravené bude také nejrůznější občerstvení. Děti se budou moci zabavit také v připravených dílničkách. Slavnost se koná za jakéhokoliv počasí a pořadatelé nabízejí na akci rozvoz. Symbolický začátek akce je připravený na sobotu 11. listopadu v 11 hodin. Program je však připravený od 13.30 do 19 hodin.

Kolín čeká Martinský trh
Kolín – Svátek svatého Martina oslaví v sobotu také v Kolíně na náměstí. Od 8 hodin se tu bude konat tradiční Martinský trh. Konec trhu závisí na počasí.

Výprava půjde do štoly
Kostelec n. Č. l. – Tradiční podzimní výprava přírodou se koná v sobotu od 13 hodin. Sraz je v Kutnohorské ulici u bývalé vrátnice plicní léčebny. Trasa povede přes cihelnu se zastávkou u popravčího kříže, dále do Maliňáku. Poprvé se výprava zastaví na popravčím místě a dál u pomníku letecké tragédie z roku 1951. Poté se bude pokračovat do Bílé hlíny do ďáblova lomu, kde bude oheň a také možnost prohlédnout si štolu. Návrat je naplánovaný na 16.30 hodin přes Malý háj. Buřty s sebou.