Firma pak vyrobila úplně první typ takového vozidla, tedy s výrobním číslem 001. V současnosti už po republice jezdí čtyři stejná vozidla. A určitě přibudou další. „Je poměrně mnoho sborů, které by chtěli toto auto také,“ popsal Petr Dürr z SDH Pečky.

Kozlův hasičský počin - HLASUJTE ZDE.

Jak samotný vůz vypadá? Kabina je klasická, jak ji známe z Terrna 4x4. Tedy prodloužená pro osádku 1+5. V sedadlech jsou integrovány držáky dýchacích přístrojů Pluto, držák je i v přední sedačce velitele.

Nechybí držáky nápojů, svítilny, RDST a ovládání VRZu Tesla. V přední části je lanový naviják a pod ním kropící lišta. V nástavbě se vybudovalo celkem 7 skříní na požární vybavení. Obsahuje mimo jiné plovoucí čerpadlo, motorovou pilu, přetlakovou ventilaci Papin, kufry s nářadím, vysokotlaký naviják s 60 m hadicí, osvětlovací stožár Teklite s elektrocentrálou Neec 4, lékárnu, hadicové příslušenství, ženijní nářadí, džberovou stříkačku, hydrantové příslušenství. V zadní části je namontováno kombinované čerpadlo Godiva.

Nádrže jsou o objemu 6 tisíc litrů vody a 400 litrů pěnidla. Na střeše nástavby nechybí sada hliníkových nastavovacích žebříků, savice, lafeta, polní nosítka, barely na sorbent, přenosné reflektory nebo přejezdové můstky.

Výstražné světelné zařízení tvoří trojice zábleskových majáků modré barvy s ovládací skřínkou. Majáky doplňuje dvojice přídavných LED světel v přední části. LEDky jsou i v zadní části, i když oranžové. Malé oranžové jsou ostatně po celém obvodu vozidla.

Cena nového zásahového automobilu je přibližně 7,2 miliónů korun s daní. Dva milióny šly z účelové dotace na požární techniku MV-GŘ HZS ČR, zbytek doplatil Městský úřad Pečky. Některé vybavení dodal jeho výrobce, tedy THT Polička, a sami hasiči.