Zdroj: Radek Pecák
Zdeněk Hurák z ČVUT vysvětluje principy experimentu
Zdroj: Radek Pecák
Auta se následně označila
Zdroj: Radek Pecák
a opatřila měřící technikou
Zdroj: Radek Pecák
K experimentu se použil i elektromobil
Zdroj: Radek Pecák
a auta nejrůznějších kategorií a cenových úrovní
Zdroj: Radek Pecák
Pro případ krizové situace měl každý účastník určeno, na kterou stranu se bude vyhýbat
Zdroj: Radek Pecák
Kolonu vždy vedl vůz bez tempomatu
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici byla dvoukilometrová pojezdová dráha na letišti v Hoškovicích
Zdroj: Radek Pecák
Zkoušelo se, jak moc se projeví i malá změna rychlosti vedoucího vozu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Had třinácti vozidel se natáhl na stovky metrů
Zdroj: Radek Pecák
Většina vozů využívá pro adaptivní tempomat radar
Zdroj: Audi
Je umístěn na přídi - v případě octavie pod logem Škoda
Zdroj: Škoda Auto
Subaru je ovšem výjimku. Používá dvě kamery
Zdroj: Subaru