VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Přemostění Štítar provoz neohrozí

FOTO: Přemostění Štítar prý provoz neohrozí

Kolín – Práce na obchvatu probíhají za provozu silnice vedoucí z Kolína do Štítar.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 31 PŘÍSPĚVKŮ

Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 15.8.2011 reagovat
V Kolíně máte železniční most za miliardu, stavíte si skoro zbytečný obchvat, přičemž v Česku jsou desítky míst, které doprava trápí víc, než vás. Jak to děláte?? No jo, to se to někomu přihrává zakázky, když tam bydlí významní členové ODS, co???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Chrudimáku, jste mimoň. Podle čeho soudíte, že v Kolíně není potřeba obchvat? Obchvat nám slibují desítky let a až teď se na něj konečně sehnaly peníze. Včera bylo pozdě. Ohledně mostu přes Labe, na základě čeho se domníváte, že zde chtěl Kolín postavit zvedací most? Jaký na tom má asi zájem? Korupce tam jistě byla, ale zrovna Kolín je v této kauze absolutně nevýznamný hráč pouze v roli diváka, kterému na jeho území cizí společnosti postavily most pro cizí organizace. Mám dojem, že nejste z Chrudimi, ale že jste nám sem asi spadl z Marsu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
V Chrudimi každý den stojí doprava v podstatě ze čtyř směrů a městem projíždí krokem! Vedou tudy dvě vytížené silnice první třídy, jedna silnice druhé třídy a tři silnice druhé třídy začínají na křižovatkách za městem. Oproti tomu Kolínem vede s bídou jedna I. třída, a druhá (s lokálním významem pro spojení Kolína a Prahy) začíná za městem. A pak vám tam vede jedna druhá třída, kterou ale obchvat stejně neřeší. Projížděl jsem kolínem několikrát, i v pátek odpoledne a stál jsem akorát jednou na semaforech, jinak plynulý průjezd!!! Je všeobecně známo, že Kolín ovládá ODS a proto si tam necháváte stavit takové drahé stavby. Kolik měla ODS v minulém zastupitelstvu? prý snad až na jednoho člena přesně polovinu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Pokud je obchvat Kolína zbytečný, tak ve vesnici jménem Chrudim je tím pádem zbytečný ještě 100x více, když vezmu v potaz hustotu dopravy... Navíc jaký podíl na železničním mostě má město Kolín? Je to státní zakázka. Mi to přijde jako ubrečená závist...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
:)))))))))))))))))) tak to jsem se snad poprvé tady pobavila "vesnice Chrudim" - jinak samo souhlas
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Taky má pouze 23 000 obyvatel. Kolín je taky malé městečko, ale s 31 000. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
V Chrudimi vedou dvě silnice první třídy - jedna spojující Hradec, Pardubice a dálnici D1 a druhá spojující střední Čechy se s hlavním tahem do Moravskoslezkého kraje! V Kolíně máte jednu lokální silnici I. třídy do Prahy (jiný význam I/12 nemá, jen spojení Kolína z Prahou, dokonce nespojuje ani jiná města, protože do KH a Čáslavy se jede z Prahy po I/2 a do Nymburka a Poděbrad po II/611 nebo D11!) a jednou severojižní silnicí táhnoucí se od Boleslavy do Znojma. Ale narozdíl od naší I/37 nespojuje dvě krajská města s D1, ale jen Polabí a D1! Kolín je v každou denní dobu, kdy jsem tam byl, krásně průjezdný. V Chrudimi doprava jezdí krokem!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Chrudimí neprojíždím a nedovolil bych si tvrdit jak je narozdíl od Kolína "ucpaná" Vaše teorie, kde co jezdí je zcestná jako Váš názor. Podle Vašich "propočtů" bohužel kamiony nejezdí.....Ale jak jsem psal, všechny silnice 1.třídy a většina 2 .třídy jsou přecpané kamiony, bohužel to nejvíce odnášejí města a vesnice!!! Bohužel Středočeský kraj je na tom vůbec nejhůře díky "investicím" do montoven, skadů a jiných "parád" rádoby pro zvýšení zaměstnanosti - obrázek si udělejte sám, devastace kamiony je zde obrovská, železniční doprava prakticky neexistuje - kamion = pohodlí a bezstarostnost,. Spoustu věcí by upravilo mýtné (opravdu odrážející devastaci silnic kamiony), další dostavba dálnic např D35. Bohužel zde v banánistánu se asi nedočkáme.., spíše kupujeme za miliardy tanky, stíhačky, děla atd..... Co dělat? Poškodit Kolín na ůkor Chrudimi...přemýšlejte a tlačte na svého starostu, na hejtmana atd....Vy je platíte, tak ať makají....poškodit tisíce obyčejných lidí v Kolíně, tím nic nezměníte. Nám se to tu aké zajídá, bohudík začalo se stavět "před škrty" jestli se dostaví alespoň toto "torzo" ví bůh....Pojedete li, přesvědčíte se sám, zde to spousta lidí má za spásu, ale nebude to tak!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Prosím podívej se na rsd.cz - je tam, sčítání intenzity dopravy za 24 hodin za rok 2010. V Chrudimi je poloviční provoz proti Kolínu. Máš tam i mapy. V Kolíně je max 16915 vozidel podle metodiky ŘSD v Chrudimi je max. 8025... Navíc který blázen jede z Prahy přes Chrudim na Moravu... Buď po D11 přes Pardubice na Olomouc, nebo po D11 přes I/38 a nebo po D1 - ta mapa to jednoznačně ukazuje. Navíc spojení I/12 s Prahou je mnohem významější než spojnice Chrudim a Pardubice - více lidi= více aut. Spíše co se týká významu pro Pardubice je mnohem důležitější spojení na D11 na Prahu než nějak lokální silnice na Chrudim. Prostě to tak je a smiř se s tím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
A ještě jiná metodika: V Chrudimi převažuje úsek 10 000-15000 vozidel za hodinu. Jenom jeden malinkatý úsek má 15000-25000. Zatímco celá 38 v Kolíně má 15000-25000 a navíc i silnice 2 třídy na Ovčáry má 15000-25000... Jednoznačně doprava v Kolíně je nesrovnatelně hustší.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
za 24 hodin samozřejmě :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
A kteří významní členové ODS zde bydlí? Jmenuj prosím... Já teda o žádném nevím... Podle mě Buřič, Pekárek, Plašil nejsou zase takový esa... Jiná káva by byl Nečas, Pospíšil atd... Řebíček most příhrál firmě Viamont, jim bylo jedno kde to je... Kdyby Labe protékalo Chrudimí, tak stojí most za miliardu tam...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
A co třeba europoslanec Cabrnoch? Poslanec Plašil a další!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neskutečný
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Ty jsou významní jak noha...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
při zpoždění 25 let a zbytečnosti tohoto "rádobyobchvatu" má stavební firma 14 dní náskok....takže otevření prosinec 2018..? Pro příklad, opravdové stavební firmy stavěli Oresundský most (cca 16 km dlouhý s několika tunely a umělými ostrůvky) 4 roky!!! Jak dlouho se "patlá" tato parodie? Chrudimákovi se nedívím, jejich obchvat "dojel" na nedostatek peněz, místo jejich shánění raději "počesku" začne pomlouvat ostatní...proč se tomu u české povahy nedivím..? Proto jak národ stojíme za hov.. a umíme jen krást, lhát, podvádět....prostě malý český závistivý šmejdíci - viď Chrudimáku ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Pravda a bod!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Já nic nepomlouvám, vždyť i vy kolíňáci tomu říkáte "zbytečný rádobyobchvat!"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
ano, ale né z důvodu, že by ho Kolín nepotřeboval (kolik zde denně projede aut a hlavně kamionů se můžete místo pomluv přijet podívat sám....), ale z důvodu jak nám ho "páni nahoře" (z důvodu propachtování různých pozemků , podvůdků a hlavně z negramotné stavby T.P.C.A (největší podíl kamionové dopravy v okolí) na opačném konci města) naprojektovali. Já tvrdím, každé město, každá obec potřebuje obchvat - kamionová doprava nemá co dělat mezi lidmi u jejich domů, ohrožovat děti a devastovat život lidí ve městech či vesnicích. Rozhodně ale nebudu závidět, možností jak pro to něco udělat je "tlačit" na zastupitele, né pomlouvat a pokoušet s poškodit ty co na obchvat čekají 25 let!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Jo? A kudy byste ho chtěli vést? Severně od města, aby dvakrát překračoval Labe, železnici a stál 4x tolik? Ale už jsem slyšel, že existují plány i na východní obchvat Kolína vedoucí z konce stávajícího obchvatu do průmyslové zóny. Vůbec nepochybuji o tom, že vám ho tam brzy postaví.... Ono se u vás vůbec nějak staví. Kromě toho obchvatu a miliardového mostu, mají prý rozšířit silnici do Kutné hory na čtyři pruhy. Na I/12 u Prahy udělat novou výpadovku ze Štěrboholské radiály až za Úvaly, takže Kolíňáci budou mít luxusní spojení s centrem Prahy. Silnici I/38 mají mezi Kolínem a dálnici D11 přeložit mimo vesnice (aby se Kolíňáci rychle dostali na D11). K tomu ta automobilka, s platy, o kterých se dělníkům v Pardubickém kraji ani nezdá (mimochodem pěkná malá domů tehdejšího premiéra a Kolíňáka Miloše Zemana!). Rekonstrukce nádraží a dráhy za několik miliard. Kolín má spojení s Prahou snad každých 20 minut! A staví tam každý mezinárodní rychlík, přitom to je jako Chrudim jen okresní město! Máte výhody, o jakých se obyvatelům ostatních měst (snad kromě Prahy) ani nezdá! U nás je katastrofální nezaměstnanost, ničí a nadále nás bude ničit doprava, do civilizace musíme jezdit hnusnýma regionálníma vlakama, a nedostaneme se jinam, než do Pardubic, Jihlavy nebo Moravan. I blbou trasu do Heřmanova Městce nám zrušili a nahradili autobusy - proč taky ne, projet městem je přece taková sranda! Mimochodem, koukal jsem, že u vás mají obchvaty i vesnice! Kterýpak politik z ODS má chalupu v Jestřábí lhotě, Ovčárech nebo Žehuni, že si tam nechal postavit obchvat??
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
promiňte, spletl jsem se, Vy jste závistivý blázen....Ano hodně se staví, zařídil to Cabrnoch, plašil atd....máme radost. p.s. Jasně máme napojení i na ČSSD, obchvaty obcí (Ovčáry apod...) zařídil "bimbo" Zeman pocházel odsud, daroval nám T.P.C.A a toto napojení na D11 (bylo to součástí akvizice) a možná najdeme i na TOP 09, VV a jiné. Užírejte se pane a dohadujte se s obyčejnými lidmi, komu co ruší a kde co "podvodem" postavily - nechci už s Vámi debatovat, Vy jste závistivý malý čecháček, odstěhujte se sem do Středních čech ať toto můžete vše využívat...apropó do automobilky denně dojíždí i od Vás a přestaňte otravovat obyčejné lidi. V civilizovaných zemích se staví a zlepšuje infrastruktura, že u Vás né? Asi je něco špatně, že by starosta, hejtman atd.... END, jdu na rychlík svézt se do Prahy...třeba ho příště "vezmou" oklikou přes Chrudim :-). To snad není možné....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
rozhodně měl vést severně, tak by odvedl veškerou dopravu mimo Kolín a měl by "logiku" (obsloužil by průmyslové zóny). Kolik by to stálo, koho to má zajímat, hlavně že je to funkční (nebudu jíst buřty z Kauflandu protože jsou levné a pak mít průjem, na to nemám...). Doufejme, že vše co popisujete zde postaví, tak by to totiž fungovalo v civilizovaných zemích!! Na ostatní se reagovat nedá, to jsou žvásty závistivce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
O dopravu se docela zajímám a severní obchvat je pitomost. O dopravu se trochu zajímám a něco o ní vím. Nejde jen o to, že by to stálo strašný prachy (2 mosty přes Labe, 2 přes Železnice), ale taky by to zničilo cennou rekreační oblast (Borky), na vedení mezi Ovčáry a Třema Dvorama není vhodný terén, a hlavně - ten obchvat by byl strašně dlouhej, takže většina lidí, místo aby dvakrát přejížděla Labe, by si to střihla stejně přes město. Proto neměla smysl nějaká delší jižní varianta (nevím, kudy by ji zastánci vůbec chtěli protáhnout), ale současná trasa je jediná správná. Odprostěte se od toho, že jediným dopravním problémem Kolína je TPCA. O obchvatu se mluvilo 20 let před tím, než se položil základní kámen automobilky. Hlavním problémem je doprava ve trase sever-jih po I/38 a tu obchvat z města odvede. Automobilka Kolínu způsobuje jediný dopravní problém a to je zácpa mezi Novým mostem a Sendražicema, když končí dopolední směna. Ten podíl nákladní dopravy do automobilky, který do Kolína přijíždí po I/38 z jihu a pokračuje přes Nový most do zóny je minimální - většina zásobování je z Polska. Ale taky jsem pro stavbu ještě jednoho mostu přes Labe, mezi Kolínem a Třema Dvorama, a alespoň odvést dopravu z Nového mostu na silnici Kolín - Tři dvory, odtud by pokračovala na nadjezd a do Sendražic. Co mi na obchvatu vadí, je a) absence sjezdu do města na MUK se silnicí do Prahy - mohli by ho využívat i vesničané bydlící jihozápadně od Města jezdící do Kolína po II/125 na nákupy - nemuseli by přes město do Tesca a Obi. b) pak mi vadí přeložení II/125 ze Žižkovy do Plynárenské. Protože odbočit z Táboritské do Plynárenské směrem ke kruháku bude sci-fi. Tam musí postavit kruhák nebo semafory, jinak to bude stát od té hospody až ke Gymplu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
nu je to na polemiku, co se týče délky....já rozhodně najedu o 5 km více, než bojovat ve městě s kruháky, semafory atd.... (vše se dá upravit), kamionům by se vjezd zakázal (popř znepříjemnil retardéry, zůženími atd...) o dopravním problému T.P.C.A nepochybuji 3000 zaměstnanců z 90 procent dojíždějícími auty + 250 - 300 kamionů denně - jasnej problém (co jde od Polska nevím, vždy jsem kamiony potkával od prahy po 1/12 či HB, po spojce od D11 snad nikdy - mimo odvozu aut). Navíc doprava v Kolíně není jen T.P.C.A v zóně už se plánují další haly, sklady atd...o tom že nebudou vozit po železnici snad tady nikdo nepochybuje...tzn. do dvou let stejný problém jako bez obchvatu, stejně tak Polepská - to bude tragédie, navíc "velký kruhák" bude od zálabí a Prahy uzavřený osobáky, jak na něj kamiony z Polepské najedou...? Nijak budou sjíždět až před Šťáralkou a ucpávat Havlíčkovu jako dosud. Jinak spíše s Vámi souhlasím. Jasná volba je co nejdříva napojit prům.zónu na obchvat mimo Kolín...Vaše řešení mostem na Třídvorskou je skvělé...kéž by se nad tím na radnici zamysleli...zatím řeší kraviny...bude li to trvat dalších 20 let....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Jedna věc je bojovat s městem, kde se musí projíždět přes nějaká náměstí, desítku křižovatek, různé úzké uličky a podobně, a jiná věc je projet Kolínem, který má poměrně slušný, z valné části čtyřproudový průtah. Kamionům zakázat vjezd do celého města nemůžete, to je legislativně neprůchodné. Kamiony do TPCA na I/12 nemají co dělat, ty mají jezdit po D11 a sjíždět u Dobšic. Je mnohem snazší se domluvit s přepravci, že to budou dělat, než stavět obchvat. Bohužel I/12 byla dříve hlavním tahem Praha - Brno a dnes ji využívají všichni ti, kteří nemají dálniční známku. Tedy není to jen lokální silnice, ale součást tahu mezi dvěma největšími městy v ČR. U Kolína se střetává s podobně významnou I/38, která je navíc na trase mezi Kolínem a KH zatížena dopravou mezi těmito dvěma městy (proto to zkapacitnění na čtyřpruh). A pro I/12 (stejně jako pro I/38) je jedinou přirozenou alternativou jižní obchvat města. S východním se tak nějak nepočítá, za to jsem v dokumentech MD viděl nakreslený západní obchvat, spojující současnou I/12 se silnicí z Velkého oseka do Ovčár (napojovali se v tam, kde odbočuje silnice do Veltrub). I když tam bych ten třetí kolínský most viděl velmi nerad. Myslím, že přirozenější je varianta spojit jižní obchvat s třídvorskou silnicí. I když ani to není ideální varianta, protože nadjezd na to není dělaný a doprava od Tří dvor do Sendražic by musela jezdit asi kolem sila a po nové silnici, což neocení obyvatelé Třídvorské a pak té ulice K silu. O dalším rozvoji zóny jsem zatím nic neslyšel, bylo by fajn, kdyby se zase něco začlo stavět, aby ta zóna nestála jen na TPCA. Samozřejmě, že by kamiony od HB měli jet přes Havlíčkovu, to mi příjde jako mnohem přirozenější řešení, než je hnát po Polepské. Polepská bude totiž už tak dost vytížena silnicí II/125, takže je nesmysl to blokovat ještě auty od HB. Navíc Havlíčkova je mnohem kapacitnější komunikace. Zapomínáte na obchvat, provoz od Prahy a HB bude výrazně nižší, než je tomu dnes.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 17.8.2011 reagovat
bych připoměl....obchvat se stavěl z důvodu odvedení tranzitní dopravy z města, to znamená proto aby zde lidé mohli žít jako "lidé". Zda je něco dnes čtyřproudé (kapacitní) do budoucna se jistě počítá s redukcí pruhů. Jak říkám ve městě je potřeba žít jako ve městě (viz města na západ od našich hranic) a né vymýšlet hladký průjezd pro tranzitující osobáky, či jakýsi částečný pro"vybrané kamiony (viz ulice Havlíčkova, kde by mimo kamionů obsluhujících místní firmy neměl jet žádný - osobně bych i od KH kamionům zamezil ve vjezdu na velký kruhák). Průtah bude vyjmutý ze silnic 1.třídy - nahradí ho obchvat, proto JE MOŽNÉ zakazat jízdu vozidel nad 12t!!!! Nutností je ovšem napojení obchvatu na "východě" na průmyslovou zónu. K dalšímu: já osobně bych už v zóně viděl nerad cokoliv co by zásobovaly kamiony (to co se ve středních čechách již dnes děje - není o civilizovanost, jezdíte li autem, víte o čem mluvím - o stavu silnic ani nemluvím...) A D11 a kamiony do T.P.C.A....to je bez debat...prostě 1/12 a 1/38 je ZADARMO a to je hlavní heslo, dokud nebude TVRDĚ (vzhedem ke stavu poškození) zpoplatněna - nikdo po D11 jezdit nebude - moje zkušenost (kamiony NYK a WILLY jsou na 1/12 k vidění čím dál více....). Toť tak vše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 17.8.2011 reagovat
Ježiši proboha, jen žádné odebírání pruhů! V Kolíně jsou tři čtyřpruhové úseky - Nový most a ulice Ke křižovatce, ulice Pražská od křižovatky s Jaselskou a Benešovou směrem ven z Kolína a ulice Jaselská mezi kruhákem a křižovatkou s Legerovou a Žižkovou a všude mají ty pruhy navíc svůj důvod (kromě toho, že jinde se čtyřpruh postavit nedal). Pražská kromě transitní dopravy totiž vedla i dopravu z Kolína na Prahu a Nymburk, proto tam byl silnější provoz. Nehledě na to, že je tam teď ještě navíc obchodní zóna, takže čtyři pruhy tam stále budou potřeba. Po novém mostě a přilehlé ulici stále povede silnice II/125 a kromě dopravy ve směru Centrum -> Průmyslová zóna -> Městec Králové, tudy pojede i doprava ve směru Kolín -> Týnec a početná městská doprava ve směru Centrum -> Zálabí (i když ta částečně opadne znovuotevřením starého (Masarykova) mostu. Mimochodem, už to udělali? jsem teď půl roku mimo město. Jediným jiným případem je Jaselská, protože té se uleví dvojnásob. Zmizí silnice II/125, která vedla s I/38 v tomto úseku peážně a zmizí transit. Ale i tak je to v podstatě páteřní komunikace, kterou využije podstatná část lidí ze Zálabí a přilehlých vesnic na severu při cestě do Tesca. Tam z celého Kolína očekávám největší úbytek dopravy, ale čtyři pruhy bych tam nechal. Ta oblast je totiž relativně neobydlená (domy přímo na silnici jsou přilepené jen u světelné křižovatky), takže doprava tu až tolik nevadí. Jediná dopravní změna, které bych se dopustil, jen znovuspojení ulic Bezručova a Tyršova, které dvouproudový úsek Jaselské mezi Legerovou a Pražskou přepůlil. Tam by se mohly obnovit křižovatky. Havlíčkova je zrovna poměrně nerezidentní oblast města. Byty jsou (pokud vím) na ní nalepené jen u samotného kruháku, všude jinde je podél ní průmyslová zástavba, tudíž je tam doprava mnohem méně škodlivá, než v Plynárenské. A pokud se doprava do města a na most rozdělí mezi tyto dvě ulice, tak jedině dobře, furt lepší, než kdyby to všechno bylo vedené po jedné z nich. Průtah bude pravděpodobně stále vedený jako silnice II. třídy a nejsem si jistý, jak je to u nich s možností omezování dopravy. Já rozhodně nejsem takový militantní antikamionista, naopak vnímám výhody silniční dopravy oproti železniční. Už jenom to, že je většinou stejně nutné to z vlaků překládat na silnice a pak také železnice je už v Kolíně beztak poměrně dost vytížená. Na koridor se v podstatě pro samé osobáky už nic nevejde, takže místo je jen na trati přes Nymburk do Lysé nad Labem. Ale pokud je zóna zásobována z moravskoslezského kraje a z Polska, tak to tam prostě vlakem není jak dopravit. A jsem proti jakémukoliv sociálnímu inženýrství, které se snaží vlaky zvýhodňovat a silniční dopravu znevýhodňovat. Sem patří právě všechny dálniční známky a mýto, protože místo abychom dostali silniční dopravu na komunikace, kde ničemu nevadí, tak vymýšlíme, jak jim je nejvíce znepříjemnit. Kamiony do TPCA většinou nejezdí z Prahy. Jak jsem říkal, hlavním směrem je prý severní Morava. Já jsem zrovna na I/12 nikdy žádný NYK nepotkal, ale je pravda, že tudy jezdím tak pětkrát do roka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Každopádně Kolín potřebuje ještě jeden most... Tzv. novému mostu je už 21 let. Toto letí. Ještě si pamatuji jak jsem po něm chodil, když nebyl dostavěný. Co by bylo s dopravou až tento most bude potřebovat rekonstrukci a uzavřou ho? V okolí si nevybavím ani jeden vhodný most pro tranzitní dopravu...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 16.8.2011 reagovat
Já říkám - přeložte II/125 na východ od Kolína v trase estakáda přes dílny -> starokolínská silnice -> kolem sandberka -> estakáda přes Labe a záplavové území (jinak vytvoříme super špunt, který při každých povodních zaplaví Tři dvory -> křižovatka s třídvorskou ulicí. V ideální variantě udělat MÚK jižně od Spelu a silnici dál táhnout mezi mlékárnou a Spelem, přes Vinici (tam by ovšem musel být tunel, jiné řešení není asi technicky možné a napojit se na novou spojku Vinice a Sendražic. Případně se od ní zase odpojit a vést jej paralelně s Ovčáreckou v Sendražicích za tou benzínkou a napojit se na I/125 mezi Sendražickým hřbitovem a nádražím Řepařské dráhy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Báječné
Nezaregistrový uživatel 17.8.2011 reagovat
Před časem se vybudovala spojka mezi Sendražicemi a ulicí K Vinici. Měl jsem za to, že se bude pokračovat dál na Třídvorku a jen se zatím nenašly peníze. Takto osamocená spojka postrádá smysl - proč by se měl kamion přijíždějící od Třech Dvorů prodírat ulicí k Vinici, když může pokračovat dál k nadjezdu a u Altisu najet na Ovčárku. Propojení Třídvorky se silnicí na KH by bylo logické a Kolínu by to značně ulehčilo. Ale zapomeňte na tunel skrz Vinici. Jednak je to bývalá skládka, druhak na tunel neseženete prachy. Severozápadní obchvat je nesmysl, kamiony od Prahy mají jet po D11 a do TPCA přijet od severu. Ale bohužel tu máme takový paskvil, že se kamionistovi vyplatí jet po staré hradecké vedoucí paralelně podél D11, protože jen na kousku mezi Poděbrady a Prahou ušetří kolem stokoruny za jednu jízdu. Krát počet jízd krát počet kamionů ve firmě a už to jsou docela velké prachy. Ideálně by měly být všechny silnice pro kamiony zpoplatněné a hlavně dražší, než dálnice.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Chrudimak
Nezaregistrový uživatel 17.8.2011 reagovat
Ty jsi asi blazen co? Tak se prestehuj do kolina, nebo nebud linej a dojizdej do tpca, jestli mas na to ty nervy tam pracovat, kazdy ma moznosti jen nesmis bejt linej a neco pro to udelat. Nebrec nam tady a nesvadej vsechno na politiku :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chrudimak
Nezaregistrový uživatel 17.8.2011 reagovat
Chrudimáku, vem si prášíček a běž si zase lehnout. Kolik máte v Chrudimi automobilek? Kolik a jak velkých je tam průmyslových zón napojených na automobilku? A víš vůbec o tom, že ten průtah Kolínem je sveden ze 4 pruhů na 2 mezi baráky? A že průtah vede okolo několika škol a školek? Zjisti si nejdřív fakta a pak někam piš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>