VYBERTE SI REGION

Po Českém Brodě jezdí nový svozový vůz

Český Brod – Technické služby Český Brod slavnostně převzaly nový svozový vůz na bioodpad, tříděný odpad a svoz skla. „Jedná se o tříosé vozidlo s vyklápěčem pro všechny nádoby a kontejnery, s vážicím zařízením a hydraulickým jeřábem pro svoz skla cestou zvonů, ale i kontejnerů," popsal ředitel Miroslav Kruliš.

27.1.2016
SDÍLEJ:

Slavnostní převzetí nového svozového vozuFoto: Technické služby Český Brod

Nové vozidlo Man bylo zařazeno do bílo-zelené flotily vozů technických služeb. „Potkávat ho můžete v Českém Brodě při svozu tříděného odpadu, bioodpadu a skla a je totožné s vozidlem Man, které brázdí ulice již od roku 2011 pouze s tím rozdílem, že nové vozidlo je vybaveno zmíněným hydraulickým jeřábem pro výsyp zvonů na sklo. Man nahradil osmiletý bílý vůz Mercedes Axor.

Svozové vozidlo vyšlo na téměř pět milionů korun. Technickým službám se k tomu podařilo pořídit ještě 20 kontejnerů na sklo a 1250 nádob na bioodpad ve velikosti 240 a 140 litrů.

Nádoby se začaly vydávat tento týden, přednostně jsou určené do bezplatného pronájmu pro obyvatele, kteří ještě nádobu nevlastní, následně dle potřeby pro další obyvatelé města.

Na slavnostní převzetí vozu mu hodně šťastných kilometrů přišli popřát místostarosta Pavel Janík, tajemník městského úřadu Aleš Kašpar, pracovníci úřadu, starosta Úval Petr Borecký, dodavatel a další hosté.

Autor: Jana Martinková

27.1.2016
SDÍLEJ:

Na opravě se začíná pracovat

Kostelec n. Č. l. – Chodník v ulici generála Vedrala Sázavského se dočká nového vzhledu.

Přechody dostávají nasvětlení

Kolín - Horní nasvětlení přechodů v Kmochově ulici, na kterém nyní pracuje AVE Kolín, by mělo být v nejbližších dnech hotovo.

Česko se stalo montovnou Evropy. Pět dopadů, které to na nás má

Na makroekonomických číslech něco nesedí. Česko vykazuje slušný růst ekonomiky, tažený hlavně průmyslovou výrobou a exportem. Navzdory tomu dál působíme v rámci Evropské unie jako chudí příbuzní s průměrným hrubým příjmem 27 tisíc korun, tedy v přepočtu 1000 eur. Od roku 2008 se nám nedaří dotahovat Německo ani Rakousko. Za slušnými makroekonomickými čísly se totiž skrývá problém na mikroúrovni. Příliš mnoho podniků v Česku plní roli pouhé montovny, zatímco lukrativní výzkum a vývoj i marketing a dodávku zákazníkovi zajišťují zahraniční mateřské koncerny.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies