V současné době se prý dodělávají poprsní zídky. Na jejich zdění prý byla objednaná speciální malta, která není v České republice k sehnání, a tak se nějakou dobu muselo čekat na její dodání z Německa.

Kromě prací na povrchu mostu došlo během rekonstrukce ještě k dalším opravám. Úplně nová je například výdlažba v korytě řeky. „Původní beton nahradila kamenná výdlažba," vysvětlil Martin Sýkora s tím, že tento bod oprav mimo jiné přispěl ke zpevnění konstrukce mostu. Dalším bodem oprav a snad také nejnáročnější částí rekonstrukce bylo provedení injektáží opěr. Zjednodušeně to znamená, že se na každé straně mostu provedly čtyři vrty, které vedou asi pět metrů pod hladinu Výrovky. Ty jsou vyplněné betonovou hmotou.

Kromě této vysokotlaké injektáže došlo také k injektáži nízkotlaké. V tomto případě byly spáry vyplněné taktéž jistou betonovou hmotou.

V průběhu rekonstrukce došlo také k odhalení klenby, na kterou byla umístěna hydroizolační ochranná folie.
Radimští se opravy mostu dočkali po více než dvou letech. Most totiž narušila ničivá povodeň v červnu 2013. Od té chvíle byl most uzavřený pro veškerou automobilovou dopravu. Přes most se dostali pouze chodci, kteří ho využívali místo lávky.
Od srpna, kdy začala práce na opravě mostu, pak museli také chodci využít obchůzné trasy.
Původně se hovořilo o tom, že kamenný most se zbourá a na jeho místě vyroste nový. Martin Sýkora ale podotkl, že kdyby muselo dojít k bourání, případně by most strhla již velká voda, musela by být postavená replika stávajícího mostu, protože jde o historickou památku.