Reklamace mobilního telefonu se pro mnohé zákazníky stal problém. O dvou takových případech jsme informovali 16. a 27. února letošního roku. A nyní? Posun vpřed. Týden po zveřejnění sporu Pavla Pávka s firmou Esel v Kostelci nad Černými lesy se zákazníkovi ozval ředitel společnosti Robert Cavos. Oba zmiňovaní se okamžitě sešli. „K problému došlo hlavně nedostatečnou komunikací, konkrétní prodavač již u nás nepracuje a myslím, že se nic podobného v budoucnu nemůže stát. Prodej elektroniky není hlavní náplní naší společnosti a věřte, že v celkovém objemu činností je procento nespokojených zákazníků minimální,“ řekl Robert Cavos. A výsledek? „Celou reklamaci jsme během čtvrthodinky vyřešili. Nakonec mi vyplatili polovinu pořizovací ceny telefonu. Nebýt Deníku, situace s reklamací je i nadále stejná,“ uvedl Pavel Pávek, který je zároveň zvědavý kolik lidí se s podobnými obtížemi potýká.