Poslední možnost mělo v minulém týdnu na schůzce se zástupci Ředitelství silnic a dálnic a firmy, která v následujících měsících zpracuje dokumentaci pro územní řízení. V příštím roce by pak mělo dojít na přípravné práce.

Další část obchvatu má vést od železničního přejezdu v Chloumecké ulici přes přemostění kolejí u haly Bios a dále směrem na Průhon. „Podařilo se nám dosáhnout toho, že se do projektu zapojí i křižovatka Chloumecké a Řípské ulice, která bude řešena jako kruhová," vysvětlil Milan Schweigstill, podle kterého pak bude železniční přejezd pro auta zavřený.

Další kruhový objezd na nové části obchvatu bude na Průhonu, zhruba stejně velký jako na Pšovce. Až bude další etapa stavby obchvatu hotová, zmizí z lokality Malého Spořilova nákladní auta, která tam budou mít zákaz vjezdu.

Objízdné trasy

Na stanovení objízdných tras v době stavby je ještě brzy.  „Je ale jasné, že se nevyhneme tomu, aby vedla objížďka alespoň jedním směrem Bezručovou ulicí, proto žádáme, aby náklady na stavbu zahrnovaly i peníze na rekonstrukci povrchu Bezručovy po dokončení prací na obchvatu," doplnil mělnický místostarosta.

Čtěte také: Vytoužený obchvat Kralup nad Vltavou snad začne růst do čtyř let